bip OKE Lód1
bip OKE Lód1
    ikonaOKE Łódź    ikonaBIP    ikonaMEN    ikonaCentralna Komisja Egzaminacyjna
szukaj:
spacer

spacer
koniec menu
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer
  spacer
System Zarządzania Jakością \ Polityka Jakości    drukuj 
 
spacer spacer spacer spacer spacer
     
Polityka Jakości

Misją Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi jest skuteczne i sprawne realizowanie zadań o charakterze edukacyjnym oraz podejmowanie współpracy z partnerami w zakresie realizowanej usługi.
Polityka jakości stosowana przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną w Łodzi polega na starannej i profesjonalnej obsłudze naszych klientów oraz na dążeniu do osiągnięcia przyjętych celów jakości.
Wdrożony w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi system zarządzania jakością jest zgodny z normą ISO 9001:2008 i podlega ciągłemu doskonaleniu przez wszystkich pracowników Komisji. Wyrazem dążenia do realizacji zadań na najwyższym poziomie są przyjęte cele jakościowe, w ramach których Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi na podległym sobie terenie:


  • przygotowuje propozycję zadań wykorzystywanych przez CKE do arkuszy egzaminacyjnych,
  • organizuje i przeprowadza sprawdziany i egzaminy,
  • przeprowadza i koordynuje sprawdzanie oraz ocenę prac egzaminacyjnych i ogłasza wyniki egzaminów,
  • tworzy sprawozdania i raporty z prowadzonych przez siebie prac, które udostępnia nauczycielom, dyrektorom szkół, kuratorom oświaty, organom prowadzącym szkoły, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej oraz wszystkim zainteresowanym organom i instytucjom,
  • szkoli egzaminatorów, których następnie zatrudnia na czas egzaminów.

Zobowiązuję się do efektywnego, skutecznego i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008.


Dyrektor
Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej
w Łodzi
Danuta Zakrzewska


Wytworzył: Dyrektor OKE Danuta Zakrzewska (2010-10-08)
Opublikował: Iwona Klimczak (2010-11-30 14:14:45)
Ostatnia zmiana: Iwona Klimczak (2010-12-01 08:57:36)
 
spacer spacer spacer spacer spacer
spacer
spacer spacer